Vanuit VersGras Vitaal bieden we je tal van trainingen aan om de beste versie van jezelf te worden.
Kijk op deze website welke trainingen voor jou passend zijn om je een stap verder te helpen in je eigen vitaliteit.

Ons aanbod om vitaler te worden

01

Vitaliteits traject - 6 domeinen

Niet meer stijf uit bed komen, geen last meer van futloosheid en een nacht lekker doorslapen. Geen rug, darm en eczeem klachten, maar je juist vitaal en veerkrachtig voelen. Het 6-domeinen vitaal traject gaat jou hierbij helpen.

02

Vrouw Vitaal

Eindelijk heb jij de regie over je eigen vrouwelijkheid. Geen klachten meer van je cyclus en/of overgang. Je snapt ineens waarom je lichaam zo wisselend kan reageren op sporten. Maar na de training heb je ook alles in huis om seksueel plezier vast te houden in je leven, inzicht in je rollen en verwachtingen.
03

Let's core up

Sneller rennen, meer gewicht kunnen heffen, geen rugpijn meer na een dag fysiek werken. Voorkomen van blessures en minder klachten van je knieën, schouders en nek.
Dan is de workshop Let's core up, iets voor jou.

04

Wandelen met aandacht

Tijdens 4 wandelingen maak je kennis met een van de vormen van aandachtig wandelen. Onder begeleiding ervaar je de effecten en toepasbaarheid van aandacht en wandelen in je dagelijkse leven. Maak dus kennis met voordelen van wandelen.
05

Overgang, vitaliteit en bekkenfysiotherapie

Wanneer je aan de overgang denkt, denk je vaak aan opvliegers. Maar ook vermoeidheid, spier- en gewrichtspijn en stemmingswisselingen kunnen voorkomen. Maar hier is wat aan te doen.

Aankomende activiteiten

Overgang, vitaliteit en bekkenfysiotherapie

Let’s get Fit

Let’s core up!

Wandelen met aandacht

Vitaliteits check 6-domeinen

Vrouw Vitaal

Vitaliteit voor iedereen

In een drukke samenleving is de waarde van onze gezondheid en vitaliteit een ondergewaardeerd item geworden. Wij geloven dat je met de juiste kennis en handvaten zelf regie kunt nemen over jouw vitaliteit. Om zo energiek, vitaal en zo ontspannen mogelijk door het leven te kunnen gaan.